If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Здравейте, карам 146 1.6 боксер и не ми харесва рахода извън градско с 1 резервоар минах 550 км а градско отива към 12-13 разход тва нормално ли е за тоя мотор.... Мерси предварително
...Има се предвид отношението инерционен момент - въртящ момент, при добро съотношение колата само "мирише" горивото
При боксерите достигането на добър въртящ момент става при по високи обороти, просто заради разположението на цилиндрите
Колега, може ли да поясниш малко? Понеже не мога да ти уловя логиката.
Кой инерционен момент имаш в предвид масовия или площния? :P
И каква е връзката между разположението на цилиндрите и характеристиката на въртящия момент.
Причина за различия в честотните характеристики на боксерите и други двигатели (например TS), мисля че е по-вероятно да се търси във фазите на газоразпределение.
По-долу две картинки, за да поясня какво имам в предвид.
Имам аз един въпрос...спорим с един авер по това.Ще дам пример.Ако караш по магистралата с 60,70 на 5-та има кола която в момента не можеш да я изпревариш...появява се такъв.....и въпроса е кое е по добре за колата(от към пазене на ДВГ и разход)1.ляв мигач натискаш педала до дупка и тя бавно ускорява докато набере и го задминеш предния.2.ръгаш 4-та с по малко газ на педала и след изпреварването 5-та...
Същото се отнася и при изкачване на Шипка(примерно)..и подобни ситуации...
Имам аз един въпрос...спорим с един авер по това.Ще дам пример.Ако караш по магистралата с 60,70 на 5-та има кола която в момента не можеш да я изпревариш...появява се такъв.....и въпроса е кое е по добре за колата(от към пазене на ДВГ и разход)1.ляв мигач натискаш педала до дупка и тя бавно ускорява докато набере и го задминеш предния.2.ръгаш 4-та с по малко газ на педала и след изпреварването 5-та...
Същото се отнася и при изкачване на Шипка(примерно)..и подобни ситуации...
Ако изкачваш шипка определено е по добре да дадеш 3-та даже, на колата нищо и няма.. На магистралата натискаш плавно както си на 5-та и тя си набира и си го надминаваш. А на 5-та няма смисъл да даваш докрай газта изведнъж, защото няма да набере по- бързо отколкото ако я натискаш плавно.
Ако изкачваш шипка определено е по добре да дадеш 3-та даже, на колата нищо и няма.. На магистралата натискаш плавно както си на 5-та и тя си набира и си го надминаваш. А на 5-та няма смисъл да даваш докрай газта изведнъж, защото няма да набере по- бързо отколкото ако я натискаш плавно.
Така е, но въпроса е кое е по добре за ДВГ и за разхода на колата от към гориво?
Да, при седалките си личи ( без да се засягаш ),
но цветовото съчетание е супер. Червеното стои много добре със сивото. Корите ти са станали екстра.
Верно си е заигравка. На мен ми се отлепи тавана от жегата и един ми иска 175 лв само за работа
направо лудница...
... и сега си я карам така с увиснал таван
какво да се засягам, глупости ми няма как, принципно калъфите стават като балони, затова аз ги приших към седалките и стана пъти подробре. Иначе все едно гледаш човал за картофи нахлузен в/ъ седаката. Но няма как да е перфектно при положение, че тия дет ги шиха са били на по 4 водки преди да почнат работа
Да ти кажа ако се изпръска цялата пластмаса в черно ще стане много добре, ама вече няма кой да си играе ! ръчка на живота !
Ако изкачваш шипка определено е по добре да дадеш 3-та даже, на колата нищо и няма.. На магистралата натискаш плавно както си на 5-та и тя си набира и си го надминаваш. А на 5-та няма смисъл да даваш докрай газта изведнъж, защото няма да набере по- бързо отколкото ако я натискаш плавно.
Така е, но въпроса е кое е по добре за ДВГ и за разхода на колата от към гориво?
Да преминеш на по-ниска предавка Когато караш на ниски обороти с много газ разходът също е доста голям, горенето в цилиндрите се доближава до детонационното, а и се товари и коляновият вал.
Най-малкото което е, че по правилник изпреварването се извършва по най-краткия път и за НАЙ-КРАТКО ВЪЗМОЖНО ВРЕМЕ, което пак навежда на мисълта, че е редно да си минеш на 4-та като бял човек При турбинираните коли е малко по-различно - те разполагат в по-голям въртящ момент, което позволява по-бързото изнасяне и въобще благоприятства динамиката
_______ 146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Здравейте, карам 146 1.6 боксер и не ми харесва рахода извън градско с 1 резервоар минах 550 км а градско отива към 12-13 разход тва нормално ли е за тоя мотор.... Мерси предварително
Ми то на никой не му харесва разхода на Алфата Има доста теми по тоя въпрос. Ползвай търсачката.
Имам аз един въпрос...спорим с един авер по това.Ще дам пример.Ако караш по магистралата с 60,70 на 5-та има кола която в момента не можеш да я изпревариш...появява се такъв.....и въпроса е кое е по добре за колата(от към пазене на ДВГ и разход)1.ляв мигач натискаш педала до дупка и тя бавно ускорява докато набере и го задминеш предния.2.ръгаш 4-та с по малко газ на педала и след изпреварването 5-та...
Същото се отнася и при изкачване на Шипка(примерно)..и подобни ситуации...
Оборотомера най-добре отговаря на тоя въпрос. При бензинките двете стрелки когато са в средата на 5-та е най-икономичен и най-добре се чувства там двигателя. При Дизелака в по ниските мисля е по-икономичен.
Да, при седалките си личи ( без да се засягаш ),
но цветовото съчетание е супер. Червеното стои много добре със сивото. Корите ти са станали екстра.
Верно си е заигравка. На мен ми се отлепи тавана от жегата и един ми иска 175 лв само за работа
направо лудница...
... и сега си я карам така с увиснал таван
какво да се засягам, глупости ми няма как, принципно калъфите стават като балони, затова аз ги приших към седалките и стана пъти подробре. Иначе все едно гледаш човал за картофи нахлузен в/ъ седаката. Но няма как да е перфектно при положение, че тия дет ги шиха са били на по 4 водки преди да почнат работа
Да ти кажа ако се изпръска цялата пластмаса в черно ще стане много добре, ама вече няма кой да си играе ! ръчка на живота !
ти си знаеш, но според мен и със сиво си е добре, това е стабилна цветова комбинация, казано професионално
аз също искам да направя нещо такова по мойта, но ме мързи и ще си остана само с идеите
Оборотомера най-добре отговаря на тоя въпрос. При бензинките двете стрелки когато са в средата на 5-та е най-икономичен и най-добре се чувства там двигателя. При Дизелака в по ниските мисля е по-икономичен.
Абе не е баш така - повярвай ми! Да твърдиш че при 4000 оборота колата е най- икономична си е...... ( няма да го казвам че ще се сърдиш като в темата в газовият раздел)
Някъде около 3000 +/- 200 оборота е перфектния баланс между "относително" бързо придвижване и разход, също и от към натоварване на двигателя. Но все пак всичко зависи от условията. Примерно на голямо изкачване аз си държя по високи обороти дори да се наложи да карам на по-ниска предавка
Абе като се има предвид, че предната ми кола беше Фолксваген Джета - 145-цата ми вози като S-класа. Какъв удар се чуваш при всяка дупка не е истина. Ама бах тия немци - вярвате ли ми, че тая Джета е на 22 години вече и не е мръднала - само на дясната предна врата е избила ръжда. Аз за това си ги уважавам Фауветата, ама дет се вика сега май нямат нищо общо с танковете къде правеха едно време. А едно не мога да си обясня - що са толкоз скръндзливи откъм екстри? Т'ва да намериш VW с клима си е направо находка, а да не говорим, че цената му се дига с 2 бона поради тази причина. Сори за офф-а къде се получи
карам джета и тва 4е 145цата вози като мерцедес в сравнение не мога да го повярвам ( не 4е сам се возил в 145 ама верно не си го представям ) не може хем по стабилна хем по комфортна (поне при тия 2 модела) ина4е в моита джета само климатика липсва
и бтв сменям на малко над 2000 оборота в града при тва на газ
по колата те посрещат... по акъла изпращаха едно време...
Comment